What is ROCA

ROCA este prima Platformă
de investiții și management
dedicată companiilor
românești aflate în impas.

Este o solutie adaptata mediului de business,  deoarece intelege sa identifice oportunități acolo unde alții văd riscuri.

Rolul Roca este de a crea o comunitate de investitori, antreprenori fondatori și manageri cu experiență, care-și unesc efortul în inițiativa de însănătoșire a mediului de business românesc, prin dezvoltarea unei culturi asociative si participative.

Companiile care intră în portofoliul Platformei ROCA, au parte nu doar de un finantator, ci de un partener activ de business. ROCA întărește structura de capital a companiei, îmbunătățește calitatea acționariatului ajutând la redobândirea credibilității pe piață, aduce peste 20 de ani de expertiză în gestionarea situațiilor de impas și creează cadrul în care compania să își păstreze identitatea brandul-ui și viziunea.

ROCA creează valoare și dă acestei valori o identitate națională

ROCA investitori

Platforma are  rolul de a crea o comunitate de investitori, antreprenori fondatori și manageri cu experiență, care-și unesc efortul în inițiativa de îmbunătățire a mediului de business românesc. Pentru o companie, intrarea în portofoliul Platformei  Roca, înseamnă management specializat, acces la finanțare, dar și apartenența la această comunitate de business, cu parteneri de încredere, investitori și experți, care își aduc aportul experienței lor, făcând posibile prin efortul colectiv, dezvoltarea brandurilor românești.


Conjunctura economica. Premise

RHD
Romanian Companies Structure

Structura companiilor din Romania

Economia Romaniei se bazeaza pe putine companii mari si pe foarte multe companii mici si firave. Aceasta structura este expresia unui dezechilibru dat de lipsa de consistentă a unui strat de mijloc, care să sustină cresterea pe termen lung.

Rezultatele macro nu reprezinta pe nimeni. Cele mai multe IMM-uri sunt in situatie de impas. Pentru investitorii traditionali ele sunt mult prea mici, iar din punct de vedere bancar, nu indeplinesc criterii de finantare.

Necesitatea unei solutii

Deși o mare parte dintre companiile românești se confruntă cu dificultăți, cultura noastră tradițională de  business  este neînțelegătoare cu acestea. Pentru a deveni business-uri sănătoase și sustenabile, brandurile românești au nevoie de finanțare, management și susținere comercială.